19. november 2013

Prosjektoppgulp

Dette er det jeg tenker skal komme opp på begynnelsen av filmene jeg lager. Først var det bare hvite bokstaver på svart bakgrunn, det kan være litt kjedelig. Jeg har prøvd å legge til en glass/plast-effekt og synes dette fungerer greit. 



Dette er ikke noe nytt, men her er et bilde av logoen til bandet jeg er med. Det er jeg som har laget logoen. 



Dette er bare en vakker nerdedrøm jeg har, et komplett mediesenter kan man si. Jeg skal også koble til et loudspeakeranlegg og en smart-tv i en annen seksjon av rommet, dette er bare en del. Kanskje jeg skal skille dette datarommet/kontoret og stua og trekke ledninger gjennom veggen. Laget i SketchUp. Uferdig.



En reklameoppgave vi har laget på skolen. Dette er min innlevering. Temaet er anakronisme. Klarer du å gjette tiåret jeg har prøvd å herme etter? HINT: Det er før reklame ble et fagfelt, derav den fattige og avisartikkellignende layouten.



Ingen kommentarer: